2010. szeptember 17., péntek

Díjat kaptam Diától....


Szabály:
1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomra.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.


Nagyon szépen köszönöm DIÁNAK, hogy gondolt Rám!
Mostanában nem nagyon kreatívkodom, de mindig gondolok arra hogy mit is kellene főznöm....
Igyekszem...... :-)

7 dolog Rólam, amit nem tudtok?
  • akaratos vagyok, hangulat ember
  • pontosság mániás, sohasem késem és nem szeretem ha más ezt teszi
  • bár tanítok, de eredetileg gépészmérnök vagyok
  • csúnyán írok, bizonytalan a helyesírásom is
  • imádom a zéró colát, utálom a tejberizst
  • nem szoktam vasalni
  • nincs mosogató gépem
Akiknek szeretném továbbadni:

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szépen köszönöm

Gizi írta...

Nagyon köszönöm!!!
Jó volt olvasni a soraidat, megint sok új dolgot árultál el magadról. Nem is gondoltam volna, miután tanítasz, hogy gépészmérnök vagy.:)

Edó írta...

Andikám,nagyon kedves vagy,köszönöm!:)

Edó írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Andi/cuki írta...

Már egyszer kaptam, de nagyon jólesik Tőled is!:-)) Köszönöm!:-))
Egyébként én is szeretem, ha valaki pontos, én pedig inkább előbb vagyok ott, mintsem elkéssek.
Arra viszont kíváncsi vagyok, ki vasal Nálatok?:-))

Raindrop írta...

Szia Andi!
Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)
Hamarosan viszonzom! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails