2011. február 6., vasárnap

Húsgombóc (levesbetét)


Nagyon szeretjük a leveseket.
A fiúk a csigalevesért rajonganak, de második messze a húsgombóc.....mint levesbetét.

Nem szoktam az arányokat figyelni, nézzétek el ezt nekem.
Most sima zöldségleveshez készült.

Apró kockára/karikára vágtam a répát, burgonyát, karalábét, fehérrépát.
Pici olajon átforgattam, felöntöttem vízzel. Ízesítettem petrezselyemmel. (ezt nem vágtam apróra, mert a végén kiszedtem.....a fiúk képesek eltolni a tányért, bármi zöldet látnak benne)

Míg főtt a leves elkészítettem a gombócokat.

Két marék darált húst összekevertem nagyon apróra vágott baconszalonnával (két vékony szelet), sóval, borssal, egy egész tojással......majd annyi finom szemű kukoricadarával hogy összeálljon.
Hagytam pihenni, majd gombócokat gyúrtam és beletettem a félig kész levesbe.

Készre főztem!

3 megjegyzés:

Mónika írta...

De jó ötlet! Guszta!

Gál Edith írta...

Nagyon tetszik nekem is ez a gombóc reci!!:)
Köszi a leirást!!!!:)

Bianka írta...

Nagyon guszta, finom lehet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails