2010. június 29., kedd

Resztelt máj


Pocsék fotó, nem annyira rossz kaja.
Nem szeretem a disznómájat. Kemény, rágós....
Anyukám hozott pár napja, így még is megcsináltam.

Gyakorlatilag azt tettem bele mint egy pörköltbe, csak más sorrendben.

Ja és egy kis baconnel megbolondítottam.

A bacont csíkokra vágtam, lepirítottam. Kiszedtem.
Ebben a zsírban forgattam meg a vékony csíkokra vágott májat.
Felöntöttem vízzel.
Kockáztam bele hámozott paradicsomot, lila hagymát, tettem hozzá zúzott fokhagymát.
Ízesítettem piros paprikával, rozmaringgal, borssal. Majd a végén sóztam és visszatettem a sült bacont.
Finom ízt adott neki.
Párolt rizzsel uborkával tálaltam.

2 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta. Bármikor tudnék enni belőle

pitypang írta...

Semilyen májat(és semmi belsőséget)nem eszek:(...illetve annyi kenyérrel,hogy ne érezzem az ízét,de úgy meg minek?? ::) :)
Azért nagyon ritkán szoktam készíteni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails