2010. június 18., péntek

Rozmaringos csirke máj, zöldségekkel


Egy villámgyors, nagyon finom, könnyű ebéd.

Imádom a rozmaringot, sok ételhez használom.....
Májat még nem készítettem vele, nem tudom miért...... isteni lett!

A májat jól megtisztítottam pici olajon átforgattam. Megszórtam rozmaringgal, apróra vágott fokhagymával. (Sokkal!!!) Pici borssal ízesítettem. Majd mikor készen lett tudom hülyén hangzik, de sült csirke fűszerkeverékkel adtam meg neki a végső ízt!

Kaptam a zöldségesnél apró cukkinit. Vékony szeletekre vágtam, a gombával együtt. Olajon átforgattam. Ugyan azt a fűszereket használtam mint a májnál. 5 perc alatt kész lett. Nagy lángon sütöttem, szeretem ha roppan picit. Az utolsó 1 percben darabolt paradicsomot dobtam a serpenyőbe és éppen csak átforgattam.

Mozzarellát kínáltam mellé még.

8 megjegyzés:

Gál Edith írta...

NAGYON NAGYON NAGYON GUSZTA!!! :))

Chef Viki írta...

Nagyszerű ízek! Burjánzik a cserépben a rozmaringom :-)

Csirkemáj meg mindig jöhet, minden mennyiségben!

Bianka írta...

Nyammi ez isteni

Mónika írta...

Jöhet egy adag délre ide is érhet.:))

Andi/cuki írta...

Imádom a májat, küldhetnél, a fiúk nem eszik!:-))

Livi írta...

Párom nagyon örülne ennek! El is mentem :) Jól néz ki!

Niki írta...

Szeretem a rozmaringot,szeretem a csirkemájat...ez most a'la natur jöhetne is;oDDDD

Andi írta...

Köszi Lányok!
Andi: sajna nem, a májat semmilyen formában, talán a májkrémet, de azt is el kell rejtenem. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails