2010. augusztus 24., kedd

Gyümölcsös csirke, üvegtésztával


Tudom hogy nem épp megszokott párosítás, de a tészta semleges ízéhez nagyon finom volt az édeskés husi, és a gyümölcsszósz.

Hozzávalók:

- 1 filézett csirkemell
- pici olaj
- só, bors, fahéj, cukor (csipet)
- 2 evőkanál keményítő
- 1 kis konzerv vegyes gyümölcs, de ez opcionális
- 4 szelet camambert sajt

A csirke mellet vékony szeletekre vágom, sózom, borsozom.
Pici olajon mindkét oldalát megpirítom. Felöntöm vízzel és párolom.
Mikor félig készen van fahéjat szórok rá, és cukrot. ízlés szerint. Majd ráöntöm a darabolt gyümölcsöt lé nélkül. A levét félreteszem.
Készre párolom. A gyümölcs levébe belekeverem a keményítőt és ráöntöm a gyümölcsre. Két percig lassú tűzön párolom. A sajtszeleteket a húsra helyezem és gyakorlatilag elzárom a gázt. Nem szeretem ha a sajt szétfolyik, épp csak megmelegedjen.

Az üvegtésztát elvileg csak forrázni kellett volna, én főztem 1 percig.

5 megjegyzés:

Mónika írta...

Én megenném! Jól néz ki!

Chef Viki írta...

Csajszi, totál a szám íze szerint főztél :-) Isteni!

Andi írta...

Köszi lányok!

Ottis írta...

Nagyon guszta, én is megenném!

Bianka írta...

Ezt most szívesen megenném :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails