2010. augusztus 22., vasárnap

Kellemes meglepetés

Közel 10 éve vagyok már lisztérzékeny.
Anno nagyon nehéz volt, ma már sokkal könnyebb.
Azon téren, hogy rengetek biobolt nyílt, nagyon sok féle GM termékkel találkozunk.
Itt a kerületbe is ahol lakom van vagy 10 ilyen bolt.
Sajnos vegyes tapasztalatokkal....Sokszor bemegyek és alig van számunkra valami. :-(

Ma az ARÉNA plázában jártunk párommal.
A tescó mellett lettem figyelmes

Free From Finom: A Daisyland első Shop & Snack új koncepciójú boltjára

(linket nem találtam, sajnos)

Nagyon de nagyon tetszik.
Rengeteg féle lisztkeverék, kenyerek, nasik, kekszek, csokik, bon-bonok.....tészták, szószok, levelesek....vannak.
Mélyhűtött árújuk is van, zsemlékkel, pizzákkal, tortácskákkal.....
Kis kosárban pogácsa van kirakva.
Lehet fogyasztani, sütiket, tortákat. Kellemesen leülsz és mint egy cukiban.
Ettem is egy meggyes és egy almás rétest gyorsan.

De ami a leg leg leg volt: FAGYI!!!!! GM tölcsérben!!!
Volt vagy 10 féle. Külön mondta a hölgy hogy melyik diétás, melyik víz alapú, ha esetleg nem csak lisztérzékeny lennék.
Nagyon nagyon finom volt, mert persze ettem fagyit is 3 gombócot! :-)

Jaj majd el felejtettem: Hamburger, hot-dog.....persze hogy GM!!!!
Legközelebb Ők lesznek az áldozataim. :-)

Egy szó mint száz.....Örülök!!!
Ajánlom mindenkinek!!!!
Szívből gratulálok a tulajdonosainak!!!!!

3 megjegyzés:

Andi írta...

Szia Andi!

Bocsánatot kérek a személyes kérdésért: de olvasom, hogy felnőttként lettél lisztérzékeny, s azt szeretném megkérdezni, létezik-e olyan, hogy vérteszt cöliákiára álnegatív eredményt ad, vagy ha a vérteszt negatív, akkor biztosan nem lisztérzékeny az ember? Köszönöm előre is a választ:
Andi

Andi írta...

Szia Andi!
Sajnos igen. Van egy teszt ez az EMA teszt, nekem ez mindig negatív volt, de a tüneteim annyira erre utaltak, hogy megtükröztek, így derült ki.
Ez 10 éve volt, lehet azóta fejlődött a teszt is, de kizárni és igazolni csak a biopsziával lehet én úgy tudom.
Nálunk a fiamat is vizsgálták, negatív volt a tesztje, de ha nem így történt volna akkor jött volna a biopszia.....

Andi írta...

Köszönöm szépen!
Már kb. három negatív vértesztem van:) csak a sejtés van meg bennem, hogy valami nem stimmel, de biopszia helyett lehet, kísérleteznék előbb ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails