2010. augusztus 22., vasárnap

Húsgombóc leves


Igazából a húsgombócot szeretném megmutatni.
A leves egyszerű zöldség leves.

Húsgombóc

Hozzávalók:

- 15 dkg darált hús
- kisebb fej vörös hagyma
- 2 gerezd fokhagyma
- pici olaj
- só, bors, piros paprika
- 1 evőkanál tejföl
- 2-3 evőkanál GM zsemlemorzsa
- 1 evőkanál rizsliszt
- 1 tojás
- kisebb csokor petrezselyem, kevesebb is elég

A hagymát nagyon apróra vágom, a fokhagymát zúzom. Pici olajon összedinsztelem. Hagyom kihűlni. Hozzáadom a darált húst. Ízesítem sóval, borssal, pici piros paprikával (színe miatt).
Hozzáadom a tojást, a tejfölt, a rizslisztet. Majd a nagyon apróra vágott petrezselymet.
Összegyúrom, és annyi zsemlemorzsát szórok rá, hogy jól összeálljon.
Fél órára hűtőbe teszem.
Majd sós vízben, vagy a zöldség levében lassan kifőzöm.

4 megjegyzés:

Mónika írta...

Nagyon jól néz ki. Rizsliszt helyett mit ajánlasz?

Andi írta...

Szia !

Megnéztem, nagyon guszta! Meg fogom csinálni.
Én a fasírtba teszek krumplit... :-)

Andi írta...

Szia Mónika!
Szerintem bármilyen liszt jó. Nekem ez volt itthon. :-)

Bianka írta...

Hű, de ennék most belőle, csodásan néz ki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails