2010. július 11., vasárnap

Gombás-paradicsomos sült


Csak megmutatom....

Véletlenül sertés combot vettem ki a mélyhűtőből.
Szinte csak pörköltet szoktam belőle, de most azt nem akartam.
Így ez lett belőle.
Vékony szeletekre vágtam, kiklopfoltam.
Sóval, rozmaringgal, borssal meghintettem. Fólia alatt elősütöttem.
Majd megpakoltam paradicsomszeletekkel, gombával, kicsit sóztam még. Fólia nélkül visszaraktam a sütőbe kb. 10 percre. Reszelt sajttal megszórtam, még két perc a sütőben és kész is.
Sült burgonyával tálaltam.

7 megjegyzés:

mandy tarragon írta...

Tetszenek az ilyen hirtelen ötletből született kaják :)

Livi írta...

Kérnénk is vacsira a párommal :))))
Nagyon tetszik!

Andi írta...

Mandy: Köszi..
Livi: Küldöm!!! :-)

Mónika írta...

Ez nekem is jöhet!:))

Dia írta...

Jó, hogy megmutattad!

Bianka írta...

Nagyon guszta, igazán finom lehet

Gizi írta...

Nagyon fincsi lehetett, én is szoktam ilyen formában készíteni.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails