2010. február 10., szerda

Egy egyszerű dinsztelt hús


Szeretem a fűszereket, nagyon....
Használom is rendszeresen.....sokat......
Most azonban a kevesebb több elvében, szinte alig.

Volt otthon egy darab pecsenyém, közepesen vékony lapokra vágtam.
Beletettem egy tálba, kis vizet öntöttem alá, pici olajjal meglocsoltam. Ízesítettem delikáttal, borssal. Pároltam.....dinszteltem. Viszonylag sokáig. Amikor már majdnem kész lett egész gombafejeket dobtam melléjük. Együtt is pároltam pár percig.
Majd 4 deci főzőtejszínbe (parmalat), 1 evőkanál keményítőt téve, egyszerűen behabartam.

Nagyon ízletes húsétel lett belőle!

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon jó lehet. Néztem is mik azok a puklik a képen, de elolvasva már tudom, hogy a gomba. Az is nagyon finom lehet.

egycsipet írta...

Mmmm, de szeretem az ilyen tejszínes finomságokat! Jó ötlet a gomba egyben, legközelebb kipróbálom, legalább a lánynak nem kell turkálnia... :)))))

Anikó írta...

Nagyon fincsinek néz ki!
Na és a gomba, egészben hagyva!!
Szívesen megkóstolnám!
A fűszerekkel egyébként én is így vagyok.

Rose Woods írta...

Egyszerű, és fincsi. Sokszor az ilyen ételek esnek a legjobban. Nem kell túlbonyolítani mindent. Szuper.

Gizi írta...

Nagyon guszta!! Én is szeretem a gombás-tejszínes húsokat. Most meg is kóstolnám szívesen!!:)

Andi írta...

Köszi lányok....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails