2010. február 27., szombat

Krémsajtos spagetti


A spagetti tejszínesen, gombásan.....stb......isteni!! Ezt tudjuk.

Nekem viszont nem volt itthon tejszínem, de valami hasonló ízvilágot szerettem volna.

Volt viszont natúr krémsajtom ( medve, pannontej ).

Mondanom se kell mennyei spagetti kerekedett a konyhámban ma délelőtt!

Hozzávalók:

- fél zacskó GM spagetti (lehet több is) /Free -from/
- 1 konzerv darabolt gomba
- 1 zacskó szeletelt sonka (délhús)
- 1 fej vöröshagyma
- pici olaj
- só, bors, majoranna (ízlés szerint)
- 2 db natúr ömlesztett sajt
- 2 natúr joghurt/tejföl
- 10 dkg füstölt sajt

3 lángon zajlanak az események.

A vizet feltettem melegedni, kis sóval, olajjal. Ha felforrt, kifőztem a spagettit.


Egy tálban kis olajon elkezdtem pirítani együtt,az apróra vágott hagymát, sonkát, gombát.
Kis vizet öntöttem alá, ízesítettem sóval, borssal, majorannával.

Egy kisebb edényben összeforraltam a krémsajtot, a joghurtot, a füstölt reszelt sajtot, majorannával ízesítve.

Ha minden kész, gyakorlatilag összekeverem a kifőtt spagettit a gombás-sonkás raguval, majd ráborítom a sajtos szószt. Összeforgatom, picit felforralom.

Próbáljátok ki, érdemes!!!

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon jó ötelt :)

Mónika írta...

Teteszik az ötlet ki fogom próbálni. Unom már mindíg a bolognait csinálni.:))

Andi/cuki írta...

Szuper ötlet!:-))

Livi írta...

Talpraesett asszonyka varázslata a konyhában :) Jól néz ki!!!

Névtelen írta...

Nagyon jó ötlet :))))Én spagetti és tésztaimádó vagyok... Tök kreatív vagy!!!
Egyszer nekem nem volt itthon semmi, csak medvehagymás krémsajt (Aldis) és azt kevertem össze a spagettival. Huhh de fini az is!

Andi írta...

Köszi lányok!
El is fogyott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails