2010. február 22., hétfő

Paradicsom leves bazsalikommal


A világ legegyszerűbb levese.
Nálunk nagyon nyerő, mint minden paradicsomos étel.
Szeretem, mert gyorsan, könnyen elkészíthető, mindig sikert arat.

Hozzávalók:

- 1 liter 100%-os paradicsomlé
- 1 kisebb fej vöröshagyma
- pici cukor
- 1 evőkanál tejföl vagy tejszín
- só, bors
- bazsalikom, oregano
- olaj
- 2 evőkanál kukoricaliszt

Pici olajon megdinszteltem a nagyon!! apróra vágott vöröshagymát. Kis vizet öntöttem alá és főztem pár percig, hogy jól szét főjön a hagyma. Majd hozzáöntöttem a paradicsomlevet+ két-három pohár vizet is. Ízesítettem cukorral, sóval, borssal, oreganoval, bazsalikommal. Nagyjából ízlés szerint. Pár percig főztem. Majd a tejfölt kétszeresére hígítva, a kukoricaliszttel habarást készítettem. Behabartam a levest. Megvártam míg felfő. Készen is van.
Reszelt sajttal tálaltam.

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon szeretjük, főleg nyáron enyhén hidegen

egycsipet írta...

Mi is nagyon szeretjük a lánykámmal a paradicsomlevest, bazsalikommal és betűtésztával. :D

Liza írta...

Épp most készülök paradicsom levest készíteni. Nem egészen így szoktam, de jól hangzik, kipróbálom:-)

trichterwinde írta...

Nagyon jó :)))) Enyém még egyszerűbb, mert mi hagymát sem teszünk bele :DDD Szinte alig kell bele valami és így is annyira fini :)

GM betűtésztát nem találtál még? Az de jó lenne :)

Nagyon gusztusos a tálalás!

Andi/cuki írta...

Szép lett a kép,finom lehet!:-))

Gizi írta...

Nagyon mutatós, és gondolom milyen fincsi!! Milyen régen főztem már, köszi az ötletet!!:)

szepyke írta...

A kedvenc levesem. Bárhogyan szeretem, a fő, hogy édes legyen. Tudom, hogy a liszt nem a "barátod", de ha teheted, próbáld meg egyszer palacsintatésztával! Isteni!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails