2010. március 23., kedd

Omlós csirke á la Bianka


Biankánál láttam pár napja....el is határoztam hogy meg fogom csinálni egyszer vacsira.
Ennek tegnap jött el az ideje.
A technikámon még javítani kell (a kinézete hagy némi kívánni valót).....mert nem utoljára készítem az biztos.
Az íze isteni, bár nem tudom hasonlít e a kínai csirkéhez...bár azt még nem kóstoltam, gondolom nem is fogom. De elfogyott az utolsó darabig és az én nagy fiam is (aki túl kép elég válogatós) azt mondta rá hogy fincsi....

Hozzávalók:

- 2 kisebb filézett csirkemell
- 5 gerezd foghagyma
- 0,5 liter tej
- 3 tojás fehérje
- só, bors (ízlés szerint)
- kés hegynyi sütőpor
- 5 kanál keményítő

Előző este csíkokra vágtam a csirkét, beletettem egy tálba. Rászeltem a foghagymát és felöntöttem tejjel. Lefedtem és beraktam a hűtőbe.
Másnap lecsepegtettem. A foghagymát is kiválogattam. Megcsináltam a "tésztát". 3 tojás fehérjét, a keményítőt, a sütőport, a sót, a borsot kézi habverővel összedolgoztam.
Olajat forrósítottam. Belemártottam a tésztába a csirke darabokat és kisütöttem. Először forró olajban, majd lejjebb vettem a gázt (ahogy a Bianka is írta), hogy a husi megpuhuljon.

Kicsit megkapta néhányat, de isteni lett az íze!!!
Köszi Bianka!

Ezzel a post-tal most kicsit eltűnök. Összejöttek a dolgok...nincs kedvem semmihez.
Nem azért, mert nem érdekel a csapat....magánélet csupán!
Jövök ha rendeződnek a dolgok!
Alkotói válságban is kerültem, úgy érzem nem igazán tudok lépést tartani veletek. Kicsit ellaposodott a blogom. Szerintem marha unalmas....tükrözi híven a mostani lelkiállapotomat. Vigyázzatok magatokra!
Ezt a postot is már vagy egy hete írtam, csak időzítve volt.....(utólsó pár mondat került be csak ma).

11 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Ezt már Biankánál is meglestem, nagyon guszta, de a tied is szuprül sikerült!
Pihenj kicsit, aztán gyere feltöltődve vissza, mert várunk!

Bianka írta...

ÓÓÓ Andi köszönöm.
Hidd el nem laposodott el a blog, nagyon sok hasznos tanácsot adsz és nagyon finom kajákat állítasz össze. Pl. hétvégén a somlóidat fogom elkészíteni.
Tudom nagyjából a másikból, mi van a háttérben, ezért nagyon szurkolok. Kitartást és újult erővel mihamarabb várlak, és mások nevében is mondhatom nagyon várunk vissza.

Bianka írta...

Kimaradt, hogy nagyon jól néz ki a husika

Andi/cuki írta...

Csodaszép!Kedves druszám, visszavárlak!:-)))

Névtelen írta...

épp kb. 2 hete csináltm én is ilyet,isteni finom!!!!! a fokhagymás tej a hússal csodát művel :)
Andika, kérlek ne keseredj el! a blogod tök jó, látod jön mindenki szívesen ide, a kaják is jók, és minden rendben lesz otthon is!!!! Azért ne tűnj el nagyon kérlek...

egycsipet írta...

Huhh, nálad is milyen remekül néz ki! Nálam is tervben van... :)

Pihenj, válságold ki magad, aztán sipirc vissza hozzánk! :)

Liza írta...

Nagyon sajnálom, hogy eltűnsz, de megértelek.
Nekem nagyon tetszik a blogod, mielőbb visszavárlak!

Manka (Iszlai Margit) írta...

mmmmm de ennivalooo :)
taskaboritasra hivtalak a blogomon ;)

Bianka írta...

Én is, ha már jobban leszel, akkor borítsunk táskákat :)

Gizi írta...

Ne mondj ilyen butaságot hogy ellaposodott a blogod!!! Nekem nagyon hiányzol!!! Siess vissza!!! Kipihenten, frissen és tele sok-sok finomsággal.

Szeretnélek meghívni egy játékra, és nagyon bizakodom benne hogy elfogadod.

pitypang írta...

Én is visszavárlak!!!!!!!
ha visszatérsz,van nálam is egy kis játék a számodra,táskanézegetős :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails