2009. november 24., kedd

Az Én brassóim


A ma esti vacsoránk. Nagyon szeretjük.
Biztos hogy nem ez az "igazi" nagy könyvben megírt brassói, de mindegy is. Finom, ez a lényeg!

Hozzávalók:

- 50 dkg sertés pecsenye
- 1 fej fokhagyma (jó nagy fej!!! :-D)
- delikát, bors, pirospaprika (ízlés szerint)
- két evőkanál olaj

Én pecsenyéből készítem, tudom hogy kicsit száraz, de jó puhára kell főzni. Kis olajon megpirítottam a kockára vágott husit. Felöntöttem vízzel. Beledaraboltam a fokhagymát, ízesítettem delikáttal, pici pirospaprikával (szín miatt), majd borsot szórtam rá (ezt nem kell sajnálni az ételből). Majd puhára főztem. Kb 1 óra. Nagyon egyszerű!!! Végül is az ízesítésen múlik minden.
Én kicsit több levet szoktam hagyni rajta, mint általában a brassóin szokás. Tudom pirospaprika sincs az eredetibe. De üsse kavics, nekünk így ízlik!!!

Természetesen sült burgonya dukál hozzá. Bár halkan megjegyzem a két fiam rizzsel jobban szereti. Így a holnapi ebéd ugyan ez csak rizzsel!!! :-D

1 megjegyzés:

Gasztroboszi írta...

Nagyon guszta! Mi is nagyon szeretjük. Nálunk a férjem pirospaprikázza mindig be, mert hiányolja róla! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails