2009. november 12., csütörtök

Rakott káposzta


Imádom. Bár csak én, a család nem kedveli. De megkóstolják azért.
Viszont ha csinálok egy tállal, kénytelen vagyok napokig ezt enni. Így ritkán készítem el, nehogy megunjam. Ez egy kicsit fogyis változat, de finom!!!!

Hozzávalók:

- 1 közepes fej kelkáposzta
- 30dkg darált hús
- 50 gramm rizs
- 4 doboz natúr joghurt
- só, bors, kömény
- két evőkanál olaj

Az előkészületek kicsit hosszadalmasak, de megéri. Apróra szeleteltem a káposztát, feltettem párolódni sóval, köménnyel. A rizst a szokásos módon megfőztem. A darált húst olajon megpirítottam, felöntöttem vízzel, sóztam, borsoztam, majd készre főztem.
Jött az összeállítás. Egy tűzálló tálba belehalmoztam a lecsepegtetett káposztát, meghintettem köménnyel még. Rásimítottam egy doboz joghurtot. A rizst a húst a másik doboz joghurttal összekevertem. Rásimítottam a káposztára, majd a tetejét jó gazdagon meglocsoltam még joghurttal. Én jó szaftosan szeretem. A biztonség kedvéért kis sajt darabokkal díszítettem. Be tettem a sütőbe és összesütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails