2009. november 15., vasárnap

Egyszerű kakaós, meggyes piskóta


Sűrűn csinálok, mert finom a GM lisztből is, egyszerű...ez való nekem!!
Kicsi tepsivel szoktam, mert másnapra megszárad, meg olyan porhagyós lesz....

Hozzávalók:

- 6 tojás
- 1 üveg magozott meggybefőtt
- 1 csomag sütőpor
- 10 evőkanál Gm liszt
- 6 vőkanál kristálycukor
- 2 csomag vaniliás cukor
- két evőkanál kakaó por
- kis margarindarab (tepsi kikenéséhez)

Szétválasztottam a tojásokat. A sárgáját kikevertem a kristálycukorral és a vaniliás cukorral(géppel). Beletettem a sütőport, Kis vizet adtam hozzá, majd hozzákevertem a lisztet.
Géppel felvertem a tojásfehérjét. Kicsit adtam a masszához belőle, fellazítottam, majd óvatosan hozzákevertem a többi fehérjét is. Margarinnal kikentem a tepsit, beleöntöttem a massza 80 %-át. A többihez kakaóport kevertem, és a tepsibe levő masszára csorgattam. A meggyről leöntöttem a levét, kis cukorral összekevertem, és a nyers süteményre szórtam(nem forgattam semmibe)
Betettem a sütőbe és közepes lángon megsütöttem. Kb 25 perc.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails