2009. november 13., péntek

Mi ez?

Az, hogy nem vagyok a gasztronómia nagyasszonya, nyilvánvaló tény. Egy egyszerű háziasszony vagyok, aki próbál mindennap olyat tenni a családi asztalra, amit a válogatós fiúgyermekei is talán elfogyasztanak.
De!
Azt hittem így 35 felett ismerem a gyümölcsöket. Mindet! Tévedtem!
Ma a kedvenc zöldségesembe lépve, megakadt a szemem eme gyümölcsön.
A kedvenc eladóm már mosolyra görbítette ajkait, és tolta elém a tányért, amibe eme gyümölcs felszeletelve volt. Megkóstoltam. Fini!
Vettem kettőt!
Na mi ez?????

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

sweety

Névtelen írta...

sweety

Felhőlány írta...

Mandarin és lime vadházasságának "gyümölcse"... :) Nem láttam még ilyent sosem... :o)

sedith írta...

Édes pomelo, azaz sweety. A rendes nagy pomelo viszont nekünk jobban ízlik.:)

Andi írta...

A pomelo-t még nem kóstoltam, bár azt is láttam a zöldségesbe. De veszek legközelebb!
Ja, ja sweety!!!
Én ma hallottam először.

Szamóca írta...

Még sosem láttam ilyet, nem is hallottam róla!
Múltkor viszont ugyanígy rácsodálkoztam én is a hurmára! Még ugyan azt sem kóstoltam, de olyat legalább már láttam! :-)

sedith írta...

Szerintem a pomelot érdemesebb is venni. Egy darab elég a négytagú családunknak! :)

Névtelen írta...

JAFFA
és nagyon szeretjük :)
Gránátalma

Belly írta...

Pomelo és nagyon finom.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails