2009. november 25., szerda

Túrókrémes pecsenye


Sokáig gondolkodtam hogy mi is legyen a neve a kreációmnak.
Nem találtam jobbat, bár ez se túl jó.
Még sohasem készítettem, mondhatni ezeket találtam a hűtőben hirtelen.
A férjemnek nagyon ízlett!!!

Hozzávalók:

- 5-6 vékony szelet pecsenye
- 25 dkg tehén túró
- 1 ömlesztett sajt (natúr)
- 2 evőkanál tejföl
- 2 evőkanál kukorica liszt
- kis olaj a sütéshez
- ízlés szerint só, bors
- 5-6 szelet bacon szalonna

A pecsenyéket ki klopfoltam, sóztam, borsoztam. Tepsibe helyeztem, kicsit pirítottam mindkét oldalukat. Majd felöntöttem kis vízzel, és pároltam. Közben a túrót áttörtem villával, hozzáadtam a sajtot, a tejfölt, jól összedolgoztam. Én nem tettem bele sót, a sajt nagyon jó ízt ad neki. Kis lisztet tettem hozzá, hogy a húsokon ne folyósodjon el. Mikor majdnem kész a husi, a masszát a tetejükre halmoztam, befedtem a baconnel. 15 percig visszatettem a sütőbe, hogy piruljon.

A tepsibe dobtam hozzá gombafejeket, padlizsán szeleteket is. Persze a fiúknak sütöttem hozzá burgonyát. :-)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails