2010. április 24., szombat

Almás-sajtos csirkemell


Rém egyszerű, nagyon finom.....
Bármivel tálalható, friss salátával a legfinomabb. Akár diétázóknak is ajánlom.

Hozzávalók:

- 4 vékony szelet csirkemell
- fél alma, golden
- 10 dkg reszelt sajt (most trapista volt, de akár füstölt is)
- 2 evőkanál tejföl
- kakukkfű, só, bors, sült csirke fűszerkeverék
- pici olaj
- szezámmag a tetejére


A csirkemellet kiklopfoltam, sóztam, borsoztam mindkét felét. A fél almát 4 részre vágtam.
A sajtot lereszeltem, hozzáadtam a tejfölt, ízesítettem a kakukkfűvel.
A csirkére tettem a szelet almát, mellé a sajtos masszából egy evőkanálnyit. Majd összetekertem és megtűztem fogpiszkálóval. Egy tálba pici olajat öntöttem, belehelyeztem a húsokat, megszórtam a fűszerkeverékkel. Lassú tűzön, fólia alatt, pici vizet alá öntve puhára sütöttem.
Majd levettem a fóliát, megszórtam a szezámmaggal és 7-8 percre még visszatettem a sütőbe.
Isteni ízvilág, próbáljátok ki.

5 megjegyzés:

Bianka írta...

Hű nagyon guszta. Ez igen és a kép is nagyon a toppon van :)

Liza írta...

Nagyon finom lehet, mentem is a receptet!!!

Ottis írta...

Ez kedvemre való recept!

Chef Viki írta...

Juj de szám íze szerint főztél!

:-)

egycsipet írta...

Ez csodás lehet! Én biztosan ki fogom próbálni. :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails