2009. december 15., kedd

Csirke gyros


Kicsit gyors kajákra van most szükség....betegek a gyerkőcök, így nincs időm semmire.
Most is már alszanak, így gondoltam felteszem az advent 3. vasárnapi ebédünket.
Tudom tudom, semmi ünnepélyes nincs benne. De szeretjük és most ennyi tellett.

Hozzávalók:

- 50 dkg csirkemell
- görög fűszerkeverék (én majdnem beleszórtam az egészet)
- 5 gerezd fokhagyma
- kis olaj a sütéshez
- só, bors ízlés szerint
- paradicsom, paprika, uborka, lila hagyma (a salihoz)
- 1 doboz tejföl
- ja és a sült burgonya

A hús így készült: csak fűszerkeverék, só, bors, fokhagyma.....



A tejfölt kicsit hígítottam az öntethez, reszeltem bele fokhagymát és fűszerkeveréket szórtam bele.
A csípős "részét" felhígított erős pistával oldom meg......

/A képek körül a felhő, nem flancolás. Én még a tükröm -tükröm játék " első képes " táborát erősítem.
Csak a konyhám egyéb részeit hivatott letakarni, amik
" véletlenül " belekerültek a látószögbe, mikor próbáltam a fényképezést mint olyat elkövetni.
/

1 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Szia,
Egy kis játékra hívlak. Kukkants majd be hozzám:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails