2009. december 6., vasárnap

Meglepetés Latsia mikulásától....


Hozzám is eljött a mikulás.....Latsia küldte!!!!

Olyan kedves volt tőle....
Kicsit zavarban vagyok, ma is nézegetem a kedvenc blogjaimat és időről időre el áll a szavam.
Olyan szép sütik, likőrök, husik ....készülnek a karácsonyi asztalra hogy csuda.....
Próbálok lépest tartani......nehéz ám veletek! /ma megvettem a mézeskalács fűszerkeveréket!! :-) /
Ígérem összeszedem magam!!!!!

Akinek szeretném továbbadni a díjat:

Latsiának: a csokis fahájas párnákért....
Ottisnak: az őszi salátáért.....
Valinak: az almarózsáért....
Gasztoboszinak: a madártejért.....
Mohakonyhának: a mézes tálkáért....
Palócprovence-nek: csirkecsigáért.....
Debigabinak: női-szeszélyért....
Edónak: a buritóért....
Andi-cukinak: a puszedliért....
Aninak: a sonkás hústekercsért.....
Bellynek: természetesen a pulyka gyros-ért.....
Gizinek: citromos tortáért....
Ircsinek: a wokos csirkéért.....
Torkos kuckónak: gyümölcsös kiflikért...
Chef Vikinek: az összefoglalóért...
Szepykének, Limarának: Bármit csinál....csodálat!!!!

Hát úgy néz ki MINDENKINEK........hát hogy hagyhatnék ki BÁRKIT is!!!!

KÖSZÖNÖM!!!!!

9 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Andi,
Köszönöm szépen.
Nagyon kedves vagy, hogy rám is gondoltál:)

Vali írta...

Andikám köszönöm szépen. Igazán nagyon kedves tőled.

Ottis írta...

Én is nagyon szépen köszönöm, és örülök, hogy tetszik a salátarecept!

Palócprovence írta...

Köszönöm szépen! :)

Moha írta...

Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál!

Gasztroboszi írta...

Köszönöm Andi! Drága vagy! Én is úgy vagyok, hogy karácsonyra még nem készítettem semmit, a mézeskalácsot majd jövő héten, meg a linzert, a krémességeket, meg a beiglit közvetlenül karácsony előtt. Aztán még van egy-kettő, amit ha időm engedi a picinyektől, ki szeretnék próbálni. :)
Köszönöm mégegyszer!

Morgana írta...

Nagyon szépen köszönöm:-)

Rose Woods írta...

Köszönöm szépen Andi!

szepyke írta...

Hogy én csodálat? Túlzol!:)
De azért, hu de jól esett ez most!
Nagyon köszönöm Neked!:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails