2009. december 26., szombat

Kacsasült


Nálunk ez egy fix étel. A 3 nap valamelyikén biztosan készítünk. Az idén ez karácsony másnapja volt, azaz ma.
Fini volt, kettőt is csináltunk,mikor ezeket a sorokat írom, már nincs belőle.....

Hozzávalók:

- pecsenye kacsa!!!!
- só, majoranna
- petrezselyem
- alma
- lila hagyma
- fokhagyma

Az egész pecsenye kacsát jól megtisztítottam. Besóztam kívül-belül. A kacsa belsejébe egy csokor petrezselymet és egy egész almát tettem. Előtte be borsoztam, bedörzsöltem majorannával.
Tepsibe kis vizet öntöttem, majd a kacsára kis olajat csorgattam. Mellé dobtam pár gerezd fokhagymát és egy lila hagymát felszeletelve. Fólia alatt másfél-két órán át, lassan sütöttem.
Majd még egy jó 40 percet pirítottam fólia nélkül.

2 megjegyzés:

Gizi írta...

Gyönyörű szép lett a kacsád!!! Nem csodálom hogy már nincs belőle. Legközelebb én is teszek a belsejébe almát!!:)

Andi írta...

Köszi szépen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails