2009. december 18., péntek

Göngyölt virsli


Amikor már nem tudsz mit tenni a vacsora asztalra.....esetleg egy jó kis gyors, finom étel.

Hozzávalók:

- Virsli (kinek mennyi) Pick!!!!
- Füstölt angol szalonna
- 10 dkg trapista sajt
- 1 fej vöröshagyma
- kis olaj

Azért írtam a PICK virslit, mert én általában ebből készítem. Ez garantáltan bevizsgált virsli évek óta (ez igaz más Pick termékre is).
A virsliket ketté vágtam, kis darab sajtot helyeztem beléjük. Begöngyöltem a szalonnával, sorba egymás után tepsibe raktam. Kis olajjal megöntöztem. Vékonyra szeleteltem a hagymát és az egészre rászórtam. Kb 10-12 perc alatt megsütöttem.
A fiúk egyszerűen kenyérrel mustárral ették. Nekem is volt ám Gm magvas kenyerem, de én mellé inkább a paradicsomot választottam.
Sikere volt!

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails