2009. december 30., szerda

Tócsni


Nagyon szeretem. Nem könnyű köret, nem lehet belőle sokat enni. De husi mellé, vagy önállóan kis fokhagymás tejföllel, reszelt sajttal a tetején kitűnő!

Hozzávalók:

- 5 db nagyobb burgonya
- 1 fej vöröshagyma (lehet több is)
- 3 gerezd fokhagyma
- ízlés szerint delikát, bors
- 2 egész tojás
- 3-4 evőkanál GM liszt (nyugodtan mehet a sima lepényliszt)
- olaj a sütéshez

A burgonyát lereszeltem, nagy lyukú reszelőn, delikáttal, borssal ízesítettem. Kicsit állni hagytam. Majd kifacsartam, így a levétől megszabadítottam. Hozzáreszeltem a vöröshagymát, a fokhagymát, hozzáadtam a tojást, majd a lisztet.
Majd kis pogácsákat formálva HOT-PAN-ben kisütöttem. Jobban szeretem itt, kevesebb olaj kell a sütéshez!
Jól sikerült.

Bocs a fényképért....../majd a tükröm-tükrömhöz jó lesz jövőre:-)/

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails