2009. december 28., hétfő

Túró rudi muffin


Először Gaszroboszinál láttam. Már akkor eldöntöttem hogy kipróbálom a receptet, hiszen a fiúk imádják a muffint, hát még ha túró rudi is van benne.
Nem csalódtam, ízlett Nekik!
Kicsit változtatnom kellett a recepten, a GM lisztek több "nedvességet" igényelnek.
Akár margarin kell a sütibe, akár tej, akár sima víz, pár kanálal többet kell beletenni, jobban szívják valahogy a nedvességet! Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.

Hozzávalók:12 db-hoz

- 4 túró rudi (3 részbe vágva)
- 15 dkg GM liszt
- 3 egész tojás
- 3 kanál kristálycukor
- 1 csomag vaníliás cukor
- 1 csomag sütőpor
- 3 evőkanál olaj
- 2-3 evőkanál tej (állag miatt)
- csipet só
- csipet fahéj
- egy evőkanál kakaó (mehet kicsit több is)
- torta dara a tetejére

Egy tálban összekevertem a száraz alapanyagokat. A lisztet, a sütőport, a vaníliás cukrot, a fahéjat, kakaót. A tojásokat külön választottam, a fehérjét felvertem. A sárgájához hozzáadtam a cukrot, jól összedolgoztam. Hozzáadtam a száraz anyagokhoz. Lazítottam az olajjal, a tejjel, a tojás fehérje felvert habjával.
Sütőformába raktam a muffin papírokat, kb. félig megtöltöttem a masszával. Mindegyik közepébe nyomtam egy harmad rudit. Majd egy kanál masszát még tettem a tetejére. Megszórtam a tortadarával.
Sütőben közepes lángon 20 percig sütöttem.

1 megjegyzés:

trinity írta...

Ez az enyémeknek is ízlene, a hűtőben mindig kell Túró Rudinak lenni:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails