2009. december 2., szerda

Tejfölös csirke nokedlivel


Nagyon egyszerű, hétköznapokra tökéletes, gyors ebéd! Igazából a nokedli miatt szántam neki egy postot. Nem kell ám nélkülöznünk.

Hozzávalók:

- 1 nagyobb filézett csirkemell
- 1 fej vöröshagyma
- 1 doboz tejföl
- 2 evőkanál olaj
- ízlés szerint delikát, bors, pirospaprika
- 3-4 evőkanál kukorica liszt

Nokedli:
4 tojáshoz 1 doboz tejfölt tettem (lazítja), kis sót majd annyi GM lisztet hogy laza állagú tésztát kapjak. A szokásos módon kiszaggattam, főztem.

Az olajon megpirítottam az apróra vágott hagymát, majd hozzáadtam a kockára vágott csirkét, addig forgattam az míg megfehéredett. Felöntöttem vízzel ép hogy ellepje, adtam hozzá pirospaprikát, sóztam (delikát), borsoztam. Mikor puhára főtt behabartam.

Sikere volt, mint mindig!!!

3 megjegyzés:

Gasztroboszi írta...

Én is nagyon szeretem!!! Nagyon guszta! Nálam is sikere lenne!

Ottis írta...

Fincsi lehetett, legközelebb kipróbálom én is tejföllel a nokdelit. Eddig nem raktam bele.

Andi írta...

Ottis: A tejfölt a kukorica liszt miatt teszem bele. Akkor nem lesz olyan kemény a nokedli. Meg nem mondja senki, hogy nem búzalisztből van. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails