2010. május 2., vasárnap

Anyukámnak...


Édesanyámnak
Él egy szent az életemben,
Ki nélkül nem is világ a világ.
Szeretetével körülvesz engem,
S megnyugtat, ha bármi fáj.

Ő az én tiszta szívű édesanyám,

Ki mellett nincs félnivalóm.
Ki mellett megtanulom az élet titkát,
S maradok a helyes úton.

Ő az, ki elsőnek látott meg,

Mikor sírva megszülettem.
Karjaiba véve nyugtatott meg,
S csitított engem.

Azóta is csitít és őrzi az álmom,

Mikor éjjelente lefekszem,
Szeretetével borít rám fátyolt,
Hogy az álomvilágban is boldog legyek.

Mióta élek, azóta tudom:

A Földön nincs szebb szó az anyánál,
Szeretem és szeretni is fogom,
Így kívánok neki Boldog Anyák napját!

Mayer Eszter

Köszöntök minden édesanyát, nagymamát....

Abban a pillanatban,
amikor a gyermek megszületik,
megszületik az anya is.
Soha nem létezett előtte.
A nő létezett, de az anya
még nem.
Az ANYASÁG valami teljesen új érzés.....

(Osho)

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails