2010. május 30., vasárnap

Tejszínes gombaleves


Krémlevesnek készült, de lusta voltam turmixolni.... király lett így is. A vége annyira besűrűsödött hogy tésztát főztem hozzá.
Ezer receptet megnéztem, mind különböző volt, így mentem a fejem után....
Pirított sült szalonnát adtam feltétnek, isteni lett!

Hozzávalók:

- 1 nagyobb fej vöröshagyma
- 5-6 nagyobb fej gomba
- 1 kis szál petrezselyem zöld
- bors, delikát
- olaj
- 500 ml főzőtejszín
- 2 evőkanál kukorica liszt
- szalonna

A világ legegyszerűbb levese. A gombát, a hagymát, a petrezselymet olyan apróra vágtam amennyire türelmem volt. Több recept reszelve írta, de nem volt kedvem.
Pici olajon lepirítottam, felöntöttem vízzel. ( húslével, zöldség lével kellene felönteni, de valahogy nálam soha sincs elfekvőben egyik se....) Ízesítettem, majd főztem, főztem és főztem. Majdnem egy órán át. Majd a tejszínnel behabartam. Előtte terveztem turmixolni, de a gyerekek elaludtak....gondoltam jó volt ez így.
Pirítottam hozzá szalonnát. El is fogyasztottuk a párommal egy ültő helyünkben.

4 megjegyzés:

Niki írta...

Nagyonn tartalmasnak látszik:)Gyerekkként imádtam magombakrémlevest...de csak amit a menzán kaptam...:))))A hazait azt nem;oPPPP

Bianka írta...

Lekenyereztél. Imádom, nagyon guszta

egycsipet írta...

Hú, de jó lehet! :)

Gizi írta...

Nagyon fincsi lehetett, de látom már elkéstem, mert mind befaltátok.:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails