2010. május 31., hétfő

Sült zöldség fetával


Mostanában vágyom az ilyen fajta ételekre. A család kevésbé...meg se kóstolták. :-(
Pedig ha tudnák....
Gyros volt a gyereknapi menü, a fiúk kedvence. Bár ők csak sült krumplinak hívják husikával.
Én nem eszem krumplit, vagy csak nagyon ritkán, így magamnak ezt tettem a tányérra, persze husikával és jó kis joghurtos, foghagymás, uborkás szósz társaságában.

Padlizsánt, cukkinit, gombát, lila hagymát 1 centis (lehetőleg egyforma) darabokra vágtam. Oliva olajon átforgattam, gyorsan, ritkán keverve hogy ne törjem és ne puhuljon el a padlizsán. Én nem szeretem úgy. Sült csirke fűszerkeveréket, bazsalikomot, sót, borsot használtam ízesítésnek.
Amikor már a hagyma is kicsit megpirult negyedbe vágott paradicsomot és fehér paprika csíkokat is dobtam a zöldségek mellé.
A végén fetasajtot morzsoltam rá. Rögtön lezártam, de legközelebb picit ráolvasztom a sajtot.
Nagyon finom lett!

10 megjegyzés:

Gizi írta...

Nagyon guszta !!! Én szívesen bevállalom a család többi tagjának a részét!! Nálunk is csak én eszem meg az ilyen kajákat.:))

Szamóca írta...

Nagyon szeretem az ilyen egyszerű sült zöldséget, csak én sütőben jénaiban sütve készítem.
Nagyon jól néz ki! Azt hiszem vacsira én is összedobok egy ilyen zöldséglakomát!

Ottis írta...

Nagyon jól hangzik ez az ebéd, igazi nyárias étel!

Chef Viki írta...

Látom, Gizike már megelőzött :-DDD

Jöttem én is a család részéért :-)

Mónika írta...

Nálunk is csak én fogyasztom. Jöhet!:))

Bianka írta...

Nagyon guszta, remek összeállítás

Belly írta...

Nagyon tetszik!

egycsipet írta...

Jól hangzik, nagyon finom lehet!

Andi írta...

Köszi lányok!
Szamóca: tudsz már valamit?

Szamóca írta...

Nem, sajnos még mindig nem tudni semmit. A szövettan eredményére várok, de mindjárt írok emilt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails