2010. május 3., hétfő

Pizza, vagyis valami olyasmi....


Nem tudok pizzát sütni, soha nem is tudtam, talán soha nem is fogok tudni.
Valami olyasmit készítettem ismét.
Ez az ezredik próbálkozásom.....
Ismét Tymo oldalán keresgettem. Ott találtam.
Kukorica liszt volt csak itthon. Legközelebb GM lisztkeverékből fogom csinálni. Jó volt, de lehetett volna jobb is.

Hozzávalók:

- 20dkg kukorica liszt/GM liszt
- 1 tojás
- 1,5 ek. olaj
- fél csomag express élesztő(száraz)
- kávéskanál cukor
- 2-2.5 dl víz
- só


A liszthez hozzáadtam a sót, cukrot, élesztőt. Összekevertem. Majd a tojás következett és az olaj. Azután annyi langyos víz, amennyit felvesz.
15 percig hagytam állni. Majd a sütőformát kiolajoztam, belesimítottam a tésztát. Nekem nagyon esett szét.... :-(
10 percre betettem a sütőbe.
Majd megpakoltam mindenfélével. Foghagymás tejföl, oregano, majd sonka, paradicsom, hagyma. A végén reszelt sajt.
Én jóízűen falatoztam belőle, olyan ritkán eszem, hogy nagyon jól esett. A fiúk kicsit fanyalogtak, de azért megették... :-)

8 megjegyzés:

pitypang írta...

Nekem is megvan a magam tuti pizzatészta receptem,és nálunk nagyon bejön.Nem teszek bele tojást,csak a liszt,kis só,oregánó-bazsalikom,élesztő,olivaolaj.A mennyisége attól függ,mekkorát,és milyen vastagot/vékonyat készítek :)
A te pizzád is nagyon gusztán néz ki,nem tudom,mi a bajod vele,én beleharapnék egy jóóó nagyot:) :)

Niki írta...

Mi ezzel a baj????Ez nagyon jó néz ki,vacsira jöhetne is:)))

Ottis írta...

Nagyon jól néz ki, csak finom lehetett!!!!!!Szerintem pontolyannak néz ki amilyennek lennie kell :-)

Bianka írta...

Remekül néz ki, szerintem semmi gond vele. Én sem teszek tojást bele, ha ven kedves kukucskáld meg a pizzámat :)))

Livi írta...

Szia Andi!

Régóta olvasom a blogodat, mivel én is lisztérzékeny vagyok. Van egy tuti bevált GM pizzareceptem, ha ezt kipróbálod, tuti siker lesz, nálunk a nem LÉ családtagok is szeretik :)

Hozzávalók:
25 dkg Schär Mix B
10 g élesztő
2,5 dl langyos víz
3 evőkanál étolaj
1 kávéskanál só

Ebből egy nagy gáztepsire való adag lesz, vagy több kisebb kör alakú:)
Próbáld ki, megéri!

Andi írta...

Köszi lányok.
Szerintem a kukorica liszttel volt gond. Azért kellett bele a tojás is hogy összetartsa.
A széle kő kemény, száraz lett.

Livi: Köszi ki fogom próbálni. Én is szeretem a Schar lisztet, csak most fogyózom, így nincs itthon, nehogy süssek belőle valamit. A pizzát is anyák napjára csináltam magamnak.:-)

Gizi írta...

Ez egy gyönyörű és íncsiklandó pizza, már megint elégedetlen vagy magaddal. Fogalmam nincs miért. Küld el nekem, szívesen megkóstolnám.:))

Livi írta...

Szerintem sincs ezzel semmi gond! Én simán megenném az egészet úgy ahogy van gondolkodás nélkül :D Hozzá zero cola... másfél liter :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails