2010. május 21., péntek

Bianka ihlette kenyérlángos



Ritkán eszem ilyet...sajnos.
Kicsit csúnyácska lett, de az íze nem lett rossz. El is fogyott.

Két okból is készült.

Egyrészt mert láttam Biankánál....
Másrészt maradt egy kis bolognai szószom.

A tésztán nem változtattam sokat, sőt. Talán annyit hogy több burgonyát tettem bele és csak tejjel állítottam össze.

-50 dkg GM liszt - 4 közepes főtt burgonya - express élesztő(oetker) - 4 evőkanál étolaj ( kicsit többet kíván a mi lisztünk) - csipet só, cukor - annyi langyos tej, hogy lazább tésztát kapjunk.

Gyakorlatilag összegyúrtam a hozzávalókat, 10 perc után belesimítottam a tepsibe (pici olajjal kikentem előtte), ott is hagytam egy jó 15 percig még állni.

Kétféle feltétet használtam:

1., bolognai szósz ( opcionális, mindenki úgy csinálja ahogy szereti, én jó fűszeresen. )

2., Krémsajttal megkentem a tésztát, megszórtam oreganóval. Majd rámorzsoltam/kentem a házi juhtúrómat (Juhász fesztiválon szereztem), megszórtam újhagymával, és lepirított húsos erdélyi szalonnával.


Betettem a sütőbe, jó 25 percig sütöttem, majd sajttal megszórva még visszatettem 10 percig.

A fiúk még meglocsolták ketchuppal.....szerintem kár elrontani, de ők mindent ezzel esznek így nem is csodálkoztam.

6 megjegyzés:

egycsipet írta...

Csodás lett a tiéd is! :))

Bianka írta...

Köszi ;)

Nyammi, főleg a túrós változat nagyon felkeltette az érdeklődésem. Nagyon finom lehetett

Gál Edith írta...

Nekem cseppet sem csúnyácska! :)
Nem problémáznék, sőt gyorsan "leküldenék" egy szeletet :)

Livi írta...

Húú de megkívántam!!! Jaj nagyon jól esne most!:) Szuperül néz ki!

Andi írta...

Lányok: Már elfogyott!
Még egyszer köszi Bianka!!!

Andi/cuki írta...

Szerintem finom lehetett, látom Bianka nálad is hatott!:-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails