2010. május 4., kedd

Őszibarackos csirke


A gyerekek nagyon szeretik a szaftos husikat, sőt csak azt eszik meg.
A sült hús náluk nem nyerő.
Amikor a nagyobbik fiamat kérdezem, hogy mit enne szívesen, mindig azt mondja hogy pici husikát, nokedlivel....
De hát mindig nem lehet...
Így muszáj variálnom...így született ez az étel. Tettem bele ezt is azt is, amit itthon találtam egy olyan napon, mikor minden zárva van. (május 1.)

Hozzávalók:

- 60 dkg csirke mell
- 3-4 gombafej/1 doboz konzerv gomba
- 1 nagy doboz konzerv őszibarack
- pici olaj
- Fűszerek: só, bors, kakukkfű, majoranna, piros paprika
- 2 kanál keményítő

Olajon kifehérítettem a kockára vágott csirkét. Hozzáadtam a gombát, átforgattam.
Felöntöttem vízzel és a barack levével. Fűszereztem. A piros paprikát túl képen a színe miatt.
Mikor teljesen megpuhult a hús vágtam hozzá a barackot. Kicsit még hagytam a lángon. A végén keményítővel összefogtam a szaftját.
Természetesen rizzsel tálaltam. A barack édeskés, különleges ízt adott a csirkének.
Nagyon egyszerű, próbáljátok ki.

7 megjegyzés:

Bianka írta...

Nagyon guszta lett, a tálalás is

Chef Viki írta...

Abszolút nekem való :-))

Livi írta...

Megint egy nagyszerű ételt improvizáltál!!! :)

Niki írta...

Imádom a gyümölcs és a hús ízét...a csirkepörköltet cseresznye befőttel szoktam enni:)Vacsi előtt vagyok és rögvest éhen halok... egy jó nagy tányérral kérhetek;DDD

szepyke írta...

Hu, ez remek kis kaja lehet!Igazán elkényezteted a kicsi családod!:)

Gizi írta...

Szuper ötleteid vannak, nagyon finom lehetett!!:)

Liza írta...

Nagyon guszta, én is szívesen megkóstolnám!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails