2010. május 17., hétfő

Séta az esőben.....

Először is szeretném megköszönni a kedves üziket....el se hiszitek hogy mennyit jelentettek Nekem.

Hétvégén vidéken voltunk, Túrkevén......kicsit kikapcsolódtunk. Idegileg és fizikailag se ártott.

Ilyenkor május közepén rendezik ebben az alföldi kisvárosban a KEVI JUHÁSZFESZTIVÁLT.

Ez már a XII. volt.
Az elmúlt években kiforrta magát a rendezvény, igazán messzi földről híres fesztivál lett, rengetegen tisztelik meg jelenlétükkel, sok vendég látogat el ezen a hétvégén ide.

Van itt minden.....

Birka nyírás.....


Birkafőző verseny....ezen a tájegységen nagy hagyományai vannak a birkának...



Kirakodóvásár......



Utcabál....
Koncertek ( Danubius best off, Republik)
Tüzijáték.....
Wursli.....
És igazi falusi hangulat........

Sajna nem volt jó idő. Sokat esett az eső, hideg volt.....de így is fantasztikus volt.....

Egy kis hangulat...képekben:

9 megjegyzés:

Gizi írta...

De jó hogy itt vagy, és jobban érzed magadat. Nagyon hiányoztál, úgy örülök neked!!!:)

Remek hétvégétek lehetett, szuper jó képeket készítettél, így legalább kicsit én is élvezhetem ezt a forgatagot.

Lévai Mariann írta...

túrkevei rendszeres olvasódként örömmel olvastam a mai blogjegyzésedet:)

Andi írta...

Gizi: Köszönöm a kedves szavakat!

Mariann: De örülök hogy olvasol, megtisztelsz!

Gál Edith írta...

Én is örülök, hogy újra itt vagy!! :)

Fini írta...

Szia! Én is ott voltam:))) (A kék kabátos bácsitól balra álltam:)) Nekem is nagyon tetszett, mindig nagy élmény!

Chef Viki írta...

Szia Andi!

Remélem, a kirándulás terápiás hatású volt számodra, számotokra!

Megnyugvást és megbékélést kívánok továbbra is, és sok-sok erőt!

Puszi!

egycsipet írta...

Andi, puszi! Örülök, hogy gyógyul a szíved-lelked!

Bianka írta...

Örülök, hogy jobban vagy. Nagyon jó, hogy visszatértél. Biztos remek hétvége volt a képek alapján

Andi írta...

Fini: :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails