2010. május 1., szombat

Tejszínes rakott tészta


A héten beteg voltam, még nem gyógyultam meg, de már jobban vagyok.
Nem nagyon főztem, inkább összedobtam ezt azt.
Ígérem visszatérek a kerékvágásba.
Szerdán itt voltak az öcsémék látogatóban. Ő is lisztérzékeny. Nekik készítettem ezt az ételt.
Valami tésztásat akartam, volt is itthon egy zacskó spirál tésztám.
Gizinél már régen kacsingattam erre. Kicsit változtattam ezt azt, de az alap ötlet az övé!
Nagyon fini lett, sikere volt. Köszi Gizi!!!

Hozzávalók:

- 1 csomag GM spirál tészta (opcionális hogy milyen) 500 grammos
- fűszerek: Delikát, bors, kakukkfű, oregáno, majoranna
- 4-5 fej közepes gomba
- 1 csomag bacon (ringa)
- 2 csomag sonka (délhús)
- pici olaj
- 250 gramm túró
- 1 csomag új hagyma
- 4 dl főző tejszín(milli)
- 20 dkg füstölt sajt

Egy edényben elkezdtem lepirítani a kockára vágott bacont, sonkát pici olaj társaságában.
Mikor kész lett kiszedtem egy tányérra.
Feltettem a vizet a tésztának, kicsit ízesítettem delikáttal.
Közben, míg főtt a tészta.....a baconos-sonkás olajban megdinszteltem az apróra vágott hagymát, és a felszeletelt gombát. Picit felöntöttem vízzel, majd ízesítettem a fűszerekkel.
Mikor elfőtte a levét ráöntöttem a tejszínt, picit főztem. Mikor kihűlt, hozzákevertem az elmorzsolt túrót.
Ha kifőtt a tészta, leszűrtem és hozzáadtam a tejszínes szószhoz.
Elővettem egy tűzálló tálat. Az aljára halmoztam a tészta felét, megszórtam a sült bacon/sonka keverékével, majd következett a tészta másik fel. A tetejét megszórtam reszelt sajttal, betettem a sütőbe kb 20 percre. Közepes lángon készre sütöttem.

Ízletes egy tál étel!

4 megjegyzés:

Bianka írta...

Jobbulást. Néha az ezt-azt lesz a legfinomabb. PL ez is :)

Ottis írta...

Jaj ma reggel csupa finomságot látok, úgy megéheztem és ezt is nagyon kívánom!Két sütit lesütöttem, de most valami húsos kaját kívánok :-)

Livi írta...

Jobbulást Andi!
Annyira jól néz ki, hogy egészen megkívántam! :)

Gizi írta...

Minél előbbi jobbulást kívánok!!
Nagyon guszta lett a tésztád, és ez a kis változtatás igazán jót tett neki.:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails