2010. május 23., vasárnap

Hawaii szelet


Tudom hogy mindenki csinált már, azt is hogy nem igazán blogra való, mert annyira egyszerű....
De ez volt tegnap az ebédünk, kukoricás rizzsel tálalva, gondoltam megmutatom.

Csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, bedörzsöltem sóval, borssal, rozmarigot szórtam rá.
Egy hőálló tálban picit elősütöttem.
Majd jött rá a szeletelt paprikás karaj (délhús), egy szelet ananász..... oreganó. Újra vissza a sütőbe, majd a végén reszelt sajt.
Isteni, imádjuk!!!!

7 megjegyzés:

egycsipet írta...

Elárulom, én még nem csináltam ilyet. :)) Nagyon jól néz ki! :)

Bianka írta...

Látod, hogy milyen jó, hogy feltetted, mert mindent fel kell az ötletek miatt. Férjem imádja és 100 éve nem készítettem. Nagyon guszta lett.

Adri írta...

Miért ne lenne blogra való? :) Én örülök neki, mert kb. 1000 éve nem ettem és most legalább eszembe jutattad. :)

Belly írta...

Nekem nagyon tetszik,szeretem a gyümölcs-hús párosítást.

Rose Woods írta...

Én még nem csináltam, Andi. Úgyhogy, köszi a receptet :-)))

Niki írta...

Imádom,a gyümölcs,és hús ízvilágát.Ma például hawai pizza lesz a vacsi,sok ananásszal és exrta sok barackal:)))

pitypang írta...

Pl. én még sosem csináltam ilyet:)
Szerintem az egyszerű sokszor sokkal nagyszerűbb,mint a hangzatos de számomra ehetetlen:(
Köszi az ötletet!!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails