2010. május 19., szerda

Brokkolis-karfiolos csirke


Isteni az íze, még a fiúk is szívesen fogyasztják....és ez nagy szó, mert nem egy zöldség fogyasztók.

Nagyon hamar készen van, ha nem eszünk hozzá köretet még nem is hizlal igazán.

A csirkemelleket vékony szeletekre vágom, majd pici olajon kis delikáttal, borssal ízesítve mindkét oldalukat elősütöm.
Majd egy tűzálló tálba helyezem, minden szeletre teszek egy nagyobb karfiol, brokkoli darabot (fagyasztottat). Sózom, borsozom, kis köménnyel, szerecsendóival ízesítem. Fólia alatt 15-20 percig párolom.
Elkészítem az öntetet.
4 dl tejfölhöz két tojássárgáját, 2 evőkanál mustárt, 2 evőkanál kukorica lisztet, sót, borsot adok. Hozzáreszelek 10 dkg sajtot (lehet füstölt is).
Ráhalmozom a húsokra. Majd fólia nélkül 10 percig sütöm.

6 megjegyzés:

Bianka írta...

Nyammi finom lehet, de inkább karfiolból készíteném :). El is mentem.

Niki írta...

És a csirkemellre is nagyon rá vagyok állva...én nem tudom mi van velem,de a csirkemellel vallatni lehetne,most pedig hetente készítek;oPPP Ez a karfiolos pedig nagyon jó ötlet:))))

Gizi írta...

Szuper recept, és isteni finom lehet. Még van a fagyasztóba karfiol, kifogom próbálni.:)

Livi írta...

Nagyon finom lehet! Pont nekem való :)

pitypang írta...

A brokkolit mellőzve ez egy isteni kaja számomra!!!!! :) (mert én sem vagyok ám egy nagy zöldségevő,nem csak a gyerekek )

Vali írta...

Minden összetevőjét szeretem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails