2010. január 19., kedd

Pácolt tőkehal, cukkinivel


Magamnak készítettem, a férfinép nem nagyon él vele. A kicsik talán, de náluk kimerül a halrudakban.
Én viszont imádom. Most hogy fogyózom, próbálom kutatni a diétás recepteket. Ez egy ilyen.
Ajánlom mindenkinek aki különleges ízvilágú halételre vágyik. Gyors, egyszerű, nem lehet elrontani.

Hozzávalók:

- 250 gramm tőkehal filé
- 1 doboz natúr joghurt
- 2 evőkanál olíva olaj
- 2 gerezd fokhagyma összezúzva
- 1 kávéskanál gyömbér
- késhegynyi piros paprika
- 1/2 kávéskanál kurkuma
- 1 cukkini
- só ízlés szerint
- zöld citrom

Elkészítettem a pácot. A joghurtba belekevertem az olajat, a fokhagymát, gyömbért, kurkumát, piros paprikát. Sóztam. A halfilét belefogattam, majd egy éjszakára hűtőbe raktam.
Másnap egy tűzálló tálba helyeztem a halszeleteket, melléjük raktam a megmosott, darabolt cukkinit. Picit meglocsoltam a páclével. Fólia nélkül kb. 20 percig, közepes lángon készre sütöttem. Zöld citrommal tálaltam.
Jó étvágyat!

1 megjegyzés:

DebiGabi írta...

Van kedved egy játékhoz?????

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails