2010. január 1., péntek

Szilveszteri sütim


Valami gyümölcsösre vágytam. Barátnőmtől kaptam a receptet, Ő almával csinálja. Nekem volt a fagyasztóba egy kis csomag erdei gyümölcsöm, ezt használtam fel.
Az eredeti receptet megint módosítanom kellett. Kicsit kevesebb lisztet használtam.
Nagyon finom lett, majdnem el is fogyott az éjszaka.

Hozzávalók:

- 15 dkg GM liszt (mixB) /eredetileg 20 dkg/
- 3 egész tojás
- 15 dkg cukor
- 20 dkg margarin/vaj
- 2 kk rum aroma
- 1 citrom reszelt héja
- 1 csomag sütőpor
- gyümölcs
- csipet só

A vajat összekevertem a cukorral, a sóval, a citromhéjjal. Hozzáadtam a tojásokat. Szintén jól összedolgoztam. Én turmixgépet használtam.
Beletettem a gyümölcsöt, a rum aromát. Majd lassan hozzáadagoltam a sütőporral összekevert lisztet. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, beleöntöttem a masszát. Előmelegített sütőben, közepes lángon 30-35 perc alatt készre sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails