2009. október 23., péntek

Paraj főzelék

Erre nem azért szánok egy postot, mert olyan különleges. Csináltam a héten, sajna nincs fotó...
De:
Én mindig fagyasztott parajból készítem, valahogy nekem egyszerűbb.
Ezekkel a fagyasztott dolgokkal viszont vigyázni kell, csak a naturt szabad használni, amit már ízesítenek biztos van benne liszt.
Én ezt szoktam vásárolni:
Egy ilyen csomagot felteszek egy kis fokhagymával, delikáttal (a vegeta nem jó) és készre főzöm.
Majd egy egyszerű tejfölös habarással behabarom.
Habarás..... A tejföl:Danone vagy mizo. A többi nem biztonságos(lehet hogy nincs benne semmi, de e kettőbe biztos nincs!!!!)
A habaráshoz a következő lisztet használom:
Nem drága (vagyis nem annyira), és sok helyen kapható.
Sűrítéshez tökéletes, süteményhez, nokedlihez stb. mást használok.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails